zaterdag 6 september 2008

Waar is Walterio?

Na een klein dispuut over het sociocultureel alsook economisch belang van verschillende kuststeden aan de Costa del Sol, moesten Walterio en ik even onze gemoederen laten bedaren. Met als resultaat dat ik naar een gezellig dorpskafeetje ging terwijl Walterio eenzame vrouwen ging kapotslaan.

Ik heb ondertussen een lift te pakken kunnen krijgen naar Torremolinos, ongetwijfeld de coolste plek ter wereld. En véél mooier dan het palmboomdorp Marbella. Walterio kon ik echter niet meer vinden :/ ...

Walterio, ik zit in de mooiste parel aan de Costa del Sol. Ik wacht je op aan de grote fontein. We moeten dringend verder. Nog 400 km te stappen, en het zwaarste gedeelte komt er nog aan!
Morgen de Sierra Nevada!!

Ik verwacht je hier!
kusjes uit Torremolinos

Geen opmerkingen: